JÄSENPALVELUT

TEKiltä entistä jäsenlähtöisempiä palveluita

Palvelujohtajan tehtävään valittu Miia Seppi on kokenut palveluliike-
toiminnan ja asiakaskokemuksen ammattilainen. Hän aloittaa TEKissä 1.12.2018.

Osana organisaatiouudistusta TEK avasi syksyllä uuden position. Palvelujohtaja vastaa TEKin jäsenpalveluiden kehittämisestä sekä digitalisaation edistämisestä. Pitkän prosessin ja noin sadan hakijan joukosta tehtävään valittiin MA, eMBA, tradenomi Miia Seppi.

– Järjestömaailma on minulle aivan uusi, mutta uskon että liiketoimintataustastani on tehtävässä hyötyä. TEK kilpailee kaupallisten toimijoiden kanssa ihmisten ajasta ja huomiosta. Uudistuminen vaatii jäsenlähtöistä palvelumuotoilua, Seppi sanoo.

Sepillä on monipuolinen kokemus liiketoiminnan asiakaslähtöisestä kehittämisestä ja palvelumuotoilusta usealta eri toimialalta. Hän tulee TEKiin OP:sta, jossa hän toimi terveys- ja hyvinvointiliiketoiminnan business designerina. Aiemmin hän on toiminut muun muassa DNA:ssa ja Welholla vastaten viihdeliiketoiminnasta ja palveluiden kehittämisestä.  ×

Jaa artikkeli